×

• Free WiFi
  • Baby friendly
  • Own restaurant
  • Free wifi, welcome drink (alcoholic drink), welcome drink (e.g. mineral water), free firewood (for outdoor grill, barbecue), free use of computer for 30 minutes
  • Cat, dog allowed free of charge
  • 24 rooms, 64 people
  • Spoken languages: Romanian, Hungarian, German

Description of the accommodation:

Ideal for families too

Very nice Located outside of Viseu in the countryside guesthouse, quiet, 23 rooms, beautiful garden with Enclosure, trout pond, breakfast with homemade organic foods, parking.

82 Prislop street, Vişeu de Sus, 435700 (Romania)
8.5
  • Accessibility:
    8.3
Rating 5.0
"Délután 4 óra körül értünk a szállásra, foglalásom időpontjában a magyar nyelv előnyt jelentett! Foglalás után a szálláshely tulajdonosa felhívott, megbeszéltük az előleg részleteit, amit el kellett utalni. Telefonon nagyon udvarias volt, semmi probléma nem volt. Az oda érkezésünk előtt két nappal a megadott telefonszámot felhívtam, hogy érkezni fogunk.. Akkor egy női hang volt, aki igazából közölte nagy kelletlenül megszólalva magyarul, ő nem tud semmit hívjam máskor, nincs bent a tulajdonos úr. Ezt már furának találtam, de nem tulajdonítottam nagyobb jelentőséget neki. Amikor odaértünk a szállásra jött a nagy megdöbbenés, hogy egy szót sem tud senki magyarul. Megoldottuk lefordítottuk románra mit is szeretnénk. Kifizettem a szállásunk árát, de az előleg utalásom nem volt sehol sem feltűntetve, kérték az egész szállás árat. Eltudtam magyarázni, hogy már utaltam foglalót, így sikerült a maradékot kifizetni. Ezután kaptunk két szoba kulcsot. A szobában fűtés nem volt, teljesen hideg volt bent! Megemlítettük 10 perc lesz fűtés, jött a válasz. Eltelt 20 perc bepakoltunk fűtés sehol. Egyikünk leült az ágy szélére, csupán a szélére az meg le is szakadt! Egy vékony funér lemez ágyrács nélkül, fél centiméteres felvekvéssel a keretre alátámasztás nélkül, ennyi volt az ágy. Jeleztük rögtön, a recepciós lány mondta, jönnek megcsinálják. Eltelt egy óra az ágy megcsinálva nem lett, de fűtés sem volt még. Viszont kaptunk egy szobát másikat. Ezt teljesen pozitívan fogadtuk, úgy gondoltuk a kellemetlenség miatt kaptuk. A sérült ágyas szobanák a kulcsát vissza sem kérték. Mivel 8an voltunk és a szóban forgó helység két részből állt, a belső szoba sértetlen volt, akkor ott marad két ember. Már csak azért is, mivel külön párokról volt szó, és a kapott apartman két szobáján ajtó nem volt. A másik apartman szoba ajtaja meg egy szauna ajtó volt teljesen átlátszó üvegből. Elmentünk szétnézni a környéken, kb másfél óra múlva értünk vissza. Akkor a radiátorok már fűtöttek. Vacsorázni bementünk az étterembe. Akkor senki hozzánk nem szólt még a 3 szoba miatt. Majd jött az este fél 10 amikor szabályosan ránk törték az ajtót, hogy mi szándékosan tettük tönkre az ágyat és takarodjunk el, a szobából miaz, hogy kettő helyett 3 szobát elfoglaltunk... Egy középkorú nő termett ott, aki már beszélt magyarul, vagyis csak ordított.... 😂 Hát a sértegetését egy mondattal le is rendeztük, elküldtük melegebb éghajlatra, amikor már a házisárkány kutyafüle volt hozzá képest... Ordított, hogy ő templomban volt és azért nem volt ott napközben mi milyen részeges banda vagyunk, tönkre tettük szándékosan az ágyát, amit decemberben vásárolt, meg használni mertük a wc-t ordított és illetett minket szép szavakkal. A végén kiköltöztünk a sérült szobából is. Ami viszont a legutolsó tábori szálláson sincs, hogy törött ággyal kiadja, a mi kitoloncolásunkat követő 3 percen belül. Na itt azt mondtuk, hogy adják vissza a szállás árát, nem maradunk ott. A nagyon vallásos asszonyka,utána ismét megmutatta kár volt az a gyónás, és közölte, hogy nincs kifizetve a szállás! Ami az első dolgom volt, hogy kifizettem, de arról nyugtát nem kaptam. A végén maradtunk a szálláson, de mielőtt még egyszer valami meglepetés ért volna az ággyal minket, odahívtunk egy személyt az ott dolgozók közül, hogy nézze meg az ágyat, ami ugyanolyan volt mint a sérült ágy... Nos a matracot felemelve láthatta a fiatalember is, hogy félig összeszakadva van az az ágy is... Össze kalapálta és ott hagyott. Az éjjel borzasztó volt, a falból áradt a hideg, a takaró egy vékony nyári valami volt. Felettünk egy terasz volt, ahonnan a hang úgy beszűrődött, hogy azt hittük valaki a fejünkre fog esni a nagy rohangálásban. A 4 személyes apartmanban egy asztal sem volt amin legalább kártyázni lehetett volna. Látszik a szálláson, hogy felújításon esett át, viszont a "szakemberek" óvodai csoport gyermekei lehettek. A fürdőszobából a víz folyik kifelé, a szoba felé a lefolyó helyett... A bejárati ajtó egy rémálom... Becsukni bezárni kinyitni legalább 20 próbálkozásra lehet. Akad, szorul, el van deformálódva. A reggeli, azt nem kommentálom inkább. Nyers füstölt szalonna, sonka szalámi, valami zselés maszlag rántott hús szerű falatkák, francia saláta... Másnap ugyanezek..... Második napunkon elmentünk kirándulni,hóvihar és eső ért el minket, bőrig áztunk... Rohantunk vissza, a szállásra, remélve a forró zuhanyt.. Nos ez nem történt meg, visszatérve a szállásra ismét ez a jéghideg szoba várt. 15 foktól több nem volt.... Este fél 8 körül gyújtottak majd be... Egy tűzrakat leégett és ennyi volt.... Egy biztos a környék csodálatos fogunk még visszatérni, de nem erre a szállásra. A tulajdonos úr egy korrekt, semmi rosszat nem tudok az ő személye ellen mondani, de a többiekre ezt nem tudom mondani. A negatív értékelésre fog jönni a hölgytől válasz ezt be is ígérte, de nem is érdekel, ő mondja a saját maga igazát, mi 8an meg kiállunk a sajátunk mellett. Itthon Magyarországon ugyanúgy szállásadással foglalkozunk, ezért is gondoltam, hogy legalább az itthon megszokott körülmények legyenek meg... Na ez nem sikerült.. Előző két napunkon másik szálláson voltunk Torda városában. Az a szállás igen egy nívós, csodálatos környezetű szállás, fenséges reggelivel. Itt is azt a színvonalat vártuk volna, főleg, hogy ez volt a drágább. :/"
"Az oda érkezésünk napján vacsora közben kaptunk welcome drinket, kedves gesztus volt. A tulajdonos úrra panaszunk egyáltalán nincs. A negatív dolgokat részletesen leírom."
Group of friends
based on 3 days
4 months ago
Magyarország
Rating 10
"Nagyon kedves ,barátságos személyzet és gyönyörű a tanya."
Gyorbiro Eva Sara - group of friends
based on 4 days
4 months ago
Rating 7.1
"Am fost mințit de către proprietar că trebuie să cer factura pentru serviciile de cazare de la hotelguru.ro deoarece el a facturat către hotelguru.ro . Mi s-a părut aberant deoarece eu plăteam cash la recepție, fiind nevoit să așteptăm până după ora nouă pentru a lămuri acest aspect cu hotelguru.ro . Nu au fost alte incidente."
Toldas Daniel - family with small child
based on 2 days
1 year ago
Parking, travelling
  • Free private parking (26 )

Internet
  • Free WiFi in shared places, Free Internet in shared places

Leisure, recreation
  • Table-tennis (10 ron (~ 2.11 €)/hour), Billiard (10 ron (~ 2.11 €)/hour), Bike rental (50 ron (~ 10.55 €)/day), Fishing, Horse riding (800 m away)

General services
  • Barrier-free, Garden, Bar, Cafe, Safe deposit box, Room service

Catering
  • Dining options: Own restaurant

Outdoor cooking options: Barbecue, Cooking in cauldron, Cooking on grill disc

Child-friendly services
  • Child bedding, Tub, High chair, Baby food heating possibility, Baby toys, Playground, Baby food and drink